Info livrare

Marfa comandată din Magazinul online www.mallcosmetics.eu/www.mallcosmetics.ro se livrează catre Clienți, de regula, prin intermediul
companiilor de curierat .In anumite situatii speciale se pot folosi si companiile de posta regulata.
Timpul de livrare include:
    Timpul de pregătirea comenzii (completarea mărfii, modalitatea de plată, emiterea unui document de vanzare, împachetarea comenzii).
    Timpul de livrare depinde de modalitate selectată de plată.

În cazul in care plata se efectuează prin transfer bancar, termenul pentru executarea comenzii se prelungeşte deoarece banii trebuiesc
confirmati în contul nostru bancar. Termenul pentru implementarea comenzii, care este indicat în confirmare de acceptarea comenzii spre
executare de catre Magazinul online, este cel mai probabil. Termenul final (obligatoriu) de livrarea comenzii se stabileşte în timpul
contactelor între angajatul Magazinului şi Client.

Timpul de livrare pentru plată ramburs și la plată prin Skrill sau PayPal nu depinde de de metodă de plată.
Timpul maxim declarat si asumat de catre Magazin pentru livrarea mărfurilor este de 5 zile lucrătoare. În cazuri excepţionale de livrare pană
la adrese mai îndepartate şi în localităţi mici, precum şi atunci cand ziua între confirmare şi livrare este zi de sărbătoare legala, termenul
livrării se poate prelungi cu pană la 3 zile lucrătoare.

Compania de curierat livrează coletele în orele 9.00 - 18.00 pe parcursul săptămanii în zilele lucrătoare și sambăta de la 9.30 pană la 14.00.

Magazinul nu poate stabili și nici nu se angajează cu o oră exactă de livrare a mărfii. Prin urmare, în scopul stabilirii orei aproximative de
livrare, compania de curierat trimite un mesaj în ziua livrării. Menţionarea punctului de serviciu a Clientului (denumirea firmei) ca adresa
de livrarea coletului garantează livrare între orele 9.00 - 17.00.

Înainte de a expedia marfa comandată la adresa Clientului, compania de curierat trimite un mesaj scris pe telefonul mobil al clientului
privind vizita care urmează să fie efectuată. În cazul lipsei clientului la adresă de livrare, curierul sună Clientul şi stabileşte a două
vizită sau o altă modalitate de predare a coletului.

Înainte de a efectua plată curierului în numerar, vă rugăm să verificați dacă produsele livrate corespund comenzii depuse de Dvs. Verificarea
livrării la primire este o condiţie obligatorie în vederea unor eventuale pretenţiii din partea clientului privind integritatea sau cantitatea
produselor livrate în timpul transportării.

Atunci cand achitați curierului în numerar valoarea comenzii la momentul primirii produselor comandate, dovada efectuării plăţii către curier
este nota de transport care însoţeşte coletul. AWB-ul este o dovadă a încheierii unui contract cu Magazinul online. Factura se trimite prin
poșta electronică Clientului sau este împreună cu avizul de însoţirea mărfii la curier. În conformitate cu Directiva 2006/112/CE a Consiliului
Uniunii Europene din 28 noiembrie 2006 privind sistemul comun al taxei pe valoarea adăugată, factura cu TVA-ul inclus nu are nevoie de
semnătură sau ștampilă.

Important: Este posibil ca mărfurile și factura să fie livrate în transporturi separate din cauza faptului că se pornesc de la adrese
diferite. În cazul în care nu primiţi marfa şi factura în aceeaşi zi, vă rugăm să luaţi legătura cu operatorul la
www.mallcosmetics.eu/www.mallcosmetics.ro prin intermediul poştei electronice la adresa office@mallcosmetics.ro sau la numărul de telefon+40 737 339074(Vodafone) pentru informaţii suplimentare.

Magazinul online nu este responsabil pentru întarzieri în livrare cauzate de neîndeplinirea condițiilor de livrare de catre companiile de
curierat în temeiul contractului pentru servicii oferite.
Magazinul online nu are nici o responsabilitate pentru nelivrarea mărfii sau pentru întarzierea livrării cauzate de indicarea greşită sau
inexactă a adresei de livrare din partea Clientului.